Sportpaket!



Igår fick jag mitt hemligtbytes paket, och glad som en lärka blev jag. Tusen tack Vildkatten för ett underbart och genomtänkt paket.

Innehållet var:
Ett rosa trikåtyg med stretch, (me love) som bonus för att jag fick vänta lite på paketet. pannunderlägg, bokfodral och en harlequinroman (halva läst redan :) ), nyaste Sömnadsmagasinet, ett set på knickers och linne till lillfisen (totalt underbara) och en cheerlederkjol till stortösen (försvann genast och har redan använts), kokosknappar (planer finns redan för dem) och en meter sportfiske tyg, coolt och annorlunda.

Känns som om du skulle känna mej, mitt i prick med färger, modeller, tyg och tillbehör, TACK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0