nästan färdigt


Nu är min syflytt nästan klar. Imorgon borde jag få det sista på plats och sen skall jag bjud apå lite bilder :)

ikväll kunde jag dock inte låta maskinerna vara mera utan tvingade mej att göra undan en del som blivit liggande (ufon??)

Lappa svägerskans mysbyxor
fixat kilar i midjan på robins camobyxor, då de blev onödigt spända
gjort kortbyxor/cykelbyxor av ett par leggings med hål på knä
sytt muddar i ett par dockbyxor som Stina började sy på för rätt så länge sen
och kantat en hklapp som varit utklippt i några månader. inte snyggt men duger här hemma.



Känns jätte skönt att ha det undan. nu finns det bara 2 halvfärdiga projekt kvar att göra.

Kommentarer
Postat av: m

Den som fick ett sånt ryck nån dag! Hela mitt hus är invaderat av UFO:n :)

2009-03-25 @ 16:48:04
URL: http://sjuttioprocentgarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0