följande ufo (not any more)


Ännu ett ufo avverkat, skönt.  När jag såg detta tyg i fönstret på Eurokangas i Salo visste jag att jag ville göra min nya skötväska av detta tyg. Började klippa och mäta och konstaterade att om jag vill ha med hela trädet så blir väskan för stor. Det slutade med att jag "gömde" den i ena hyllan och "glömde bort " den. Tyvärr hittade jag den igen när jag hållit på att flytta syhörnan min. Eftersom jag bestämde mej i helgen att inget nytt före allt halvgjort är klart så tog jag mej i kragen ikväll och fixade en enkel "handelskass" med en enklel låsning, fodrad med marinblå lakansväv. 


Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, den va skitsnygg.. Jag som funderat på om man sku måsta bli "tant" på riktit och använda handlankass.. :)

2009-03-27 @ 08:34:23
Postat av: Martina

Oj, vilken proffsig! Grattis, den är jättefin! Måste själv ta tag i oavslutade projekt... :)

2009-03-27 @ 09:06:18
URL: http://fittforcefive.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0