Volangtopp

Fastnade för volangtoppen  i ottobretidningen och måster bara sy en till Stina, Lagom romantisk och superflickig. Hittade ett broderat bommullstyg i lokala tygbutiken. Skippade dock satinbandena som skulle gå på överarmen, då jag är säker på att de skulle ha irriterat henne.





Och i äkta Ottobrestyle så var den VID!! hon har lindex 134:or normalt, så jag tänkte att om jag tog 122 så skall den nog passa, men tji fick jag. Nåja, den är ju lös och ledig så jag tror nog att hon kommer att använda den vid festliga tillfällen ett par år framöver.

Måste bara visa min andra underbara dotters sovstil.  Tur att täcket täcker alla de viktikgaste delarna av kroppen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0