kanincamo

det blev ett par byxor åt Maja i kanincamotyget, klippte ut dem redan för länge sen men i och med att gården pockat på uppmärksamhet så blev de osydda. Nu är de dock klara och som någon kanske minns har jag vid flere tillfällen tidigare önskat/väntat på att Maja skall börja stå/gå så jag skulle kunna få finare livebilder på mina alster. Jag tar det tillbaka, nu önskar jag att hon skulle vara stilla så pass länge att kameran ens skulle hinna ställa in skärpan när man skall fota henne :-) (hon började faktiskt gå för ca 2 veckor sen, stapplande men ihärdigt. duktig tjej, som storasyster, hon började också gå vid 10 månader)



nyvaken.....





lite för pösiga över rumpan men annars blev de helt ok

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ooh så söt hon är! :>

2009-07-22 @ 22:05:13
URL: http://youarethecolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0