Svar till hemligt byte

1.    Hur många barn har du?
3 stycken, 10 år son, döttrar 7 och 1 år

2.    Kön, kläder och skostorlek på barnen?
Sonen 140, 36  på fötterna, 7 åringen 130, 32 på fötterna och 1 åringen 80, 20 på fötterna

3.    Vad har du för storlek på kläder, skor/tofflor?
Klädstorlek ingen aning (enormt) fötter 42

4.    Är du nybörjare, medel eller avancerad på sömnad/stickning/virkning?
Gissar medel på sömmnad, mitt mellan nybörjare och medel på stickning och nybörjare på virkning

5.    Någon annan hobby eller stort intresse?
djur, hästen är mitt nyaste annars har vi får, getter, hund, katt, kanin och höns. hinner inte med något mer för tillfället.

6.    Hur länge har du pysslat?
egentligen sen jag var i lågstadiet, pysslet har varierat. 

7.    Vilken typ av tyg/garn föredrar du?
tyg gillar mjuk trikå med lite lyckra, garn använder jag det som fastnar i fingrarna, stickar och virkar ganska lite just nu.

8.    Vad gillar du för godis?
Har godisstrejk just nu ( nästan 6 månader nu)

9.    Är du allergisk mot något?
Nej

10.  Vad är dina favoritfärger?
Grön, äppelgrön, orange just nu

11.  Finns det några färger du absolut inte gillar?
inte egentligen.

12.  Kaffe eller te?
ingetdera, men te kan jag dricka någon gång ibland (påsar)

13.  Vad lyssnar du på för musik?
det mesta utom opera och sånt

14.  Vad läser du för böcker?
vågar jag ens erkänna? Harleqinromaner

15.  Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
Ottobre

16.  Favoritlukt och favoritsmak?
hjälp..... citron? kanske, använder inte lukter, men brukar ta citron på disk och städmedel. Gillar att äta det mesta.

17.  Nytt eller second hand?
Både och, sekondhand i gott skick för en billig peng gillas skarpt. Men urtvättade lakan får stanna där.

18.  Pojk/flick eller unisex?
pokj/flick

19.  Vilka material gillar du eller ogillar du?
kommer inte på så här på raka arm något.

20.  Vilka mönster på tyger gillar du bäst?
Allätare, disney, geometriskt, fordon, blommor, retro allt går

21.  Har du djur och i så fall vilket?
Häst, getter, får, kanin, hund, katt, höns

22.  Är du allergisk mot någonting?
Nej

23.  Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva?
orange eller rosa tråd

24.  Behöver du något litet till hemmet? I så fall vad?
pannlappar (i orange/limegrönt) :), eller en hushållspappershållare till köket.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

jag skulle oxå vilja vara med på byte... är det försent eller kan du tipsa om var man anmäler sig?

du får gärna maila mig...



[email protected]



Ha en bra dag!

2009-09-02 @ 18:59:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0