Äntligen har det hänt....

Sydde en dagiskass åt dotterns väninna A (det var så gulligt när hon (8 år) kom och frågade om inte jag kunde sy en kass och ett mobilfodral åt henne, såna som Stina har, men med en häst i ställer för Hello Kitty) så idag rykte jag mej i kragen fast sysuget är som bortblåst. Men det finns en till orsak varför jag satte mej och sydde.....

Vändbar kass, "fodret"



utsidan



SÅG NI????



Jag har äntligen införskaffat namnband!  Nu är man med i "gänget" :)

Jo, vi äger ett strykjärn, men när strykbrädet ser ut så här så är det inte riktigt så lättillgängligt.




Kommentarer
Postat av: MosterFasterMia

Oj va fiint med "logga" på kläderna! :D ser proffsigt ut!

2009-08-05 @ 12:03:03
Postat av: M.

Men så söt väska, min dotter skulle bli tokglad för en sådan :-D Måste sy, fast just det, har ju lovat att göra klart mina andra syprojekt innan jag börjar nått nytt.. hmmm

2009-08-06 @ 09:10:28
URL: http://pysselmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0