Lekdräkt

Dagens projekt är en lekdräkt som egenteligen blev färdig igår, men hamrade fast knapparna först idag. Fick en blå/brun randig av barnens kusin och gillade den, så jag sydde en egen i flickigare tyg. bilden är jättedålig, skall försöka komma ihåg att ta bild på den i morgon när Maja har den på sig.



Det är ett jättesött tyg med kossor på, den har huva, men det syns inte på den här bilden.
mönstret är avritat av ett köpeplagg och tyget är från www.kangastukku.com
hoppas hon trivs i den.

Sen har också slutfört ett uggleprojekt, hittade bild av en vagnsleksak/mobil med virkade ugglor på en blogg, (Hemskt lessen, men minns inte vems blogg det var) och eftersom jag inte kan virka så visade jag bilden åt min mor och hon var snäll och virkade dem åt mej, själv har jag bara fixat ögonen, fyllt dem och trätt dem på band. Jätte söta och Dottern gillar dem. måste bara fixa fast dem i vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0