gud vad jag avskyr att vara på bild....


men idag har ni den stora äran (?) att se mitt fagra nylle här på bloggen, sydde en graviditetsjumper åt en väninna, men tyckte den blev stor och provade den själv. Och den sitter fint, tyvärr så kommer jag att behålla denna själv.  Har letat en LÅNG tid efter ett jumpermönster till mej själv och äntligen hittade jag ett att utveckla.  Hoppas att de assymetriska hjärtanen skall förvilla bort en del valkar :)


(alla vet väl att kameran lägger på en 20-30 kg.....)

Kommentarer
Postat av: Sara

Den blev superfin!! Vilken bra kamera du har, min lägger på 30-40 kg!! ;))

2010-03-15 @ 21:03:58
URL: http://ikketikketheo.wordpress.com/
Postat av: Lilla I

Kan bara hålla med Sara, superfin tröja och toppenkamera!:)

2010-03-15 @ 21:24:47
URL: http://johannesgatan.blogg.se/
Postat av: leena

fantastisk ..härlig...juu märks att du har ny kamera =)

2010-03-17 @ 11:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0