PIF

Fick veta att min PIF kommit fram, tur att hon har bra slutledningsförmåga då jag inte ens kom mej för att skriva avsändare på paketet. Paketet innehöll ett lapptäcke att mysa med och ett löst och ledigt set (nattdräkt / sommarmjukisdräkt) att mysa i under täcket (senare i sommar när kvällarna börjar bli lite svalare igen.) Övre deler i settet såg jättebrett ut då det egenteligen är menat för vävt tyg och nu sydde jag enligt samma mönster i trikå. Hoppas att det funkar ändå. Satte med lite choklad också, jag älskar att fixa och ge bort paket.

Det finns ännu en plats kvar på min PIF!!! lämna ett meddelande så är du också med. (grrr... kan inte länka till det inlägget, men det är insatt 1 april så sök där.)





PIFen gick ju alltså till Räven och Räkan

Kommentarer
Postat av: Marie

Ännu en lyckad PIF. :-D

Kanon fint täcke!

Du är så himla duktig.

2009-07-04 @ 15:00:42
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0