livebilder på trotsbarn :-)

Egentligen är det väl bilder på "prickfrill" klänningen, men ett trotsigt barn har invaderat mitt hem ett år för tidigt ungefär, lägg till snuva och en hemsk mammma som vill ta bilder av man så får man dessa vakra bilder att pryda sin fina blogg med. Otroligt hur mycket vilja det finns i en så liten kropp...... 



Men klänningen blev just så fin som jag hade tänkt, dock skall nästa i samma modell inte ha sprund i kjoldelen utan det får bli familonbandsrynkning istället, man ser nästan blöjan som det ser ut nu :-) Men jag älskar snörningen, och misstänker att den kanske dyker upp någon gång igen. Maja har blivit en riktig klänningsflicka (vid späda 1år och 5 månader) och när Stina skulle använda sin gråa omlottsklänning, trodde Maja att det var hennes och rusede fram till stina med ett skrik, grabbade tag i klänningen och blev superarg. hon slutade inte förrän jag satt hennes klänning på (utanpå pyjamasen) sen när hon märkte att det inte var hennes klänning fick Stina klä på sig klart..... var skall detta sluta???


Kommentarer
Postat av: Polkahjerte

Polkadott-kjole! Så søt og original! Gøy å se at andre også eksperimenterer litt. Det blir jo noen tabber- men ekstra fint når det lykkes- som her!

2010-01-24 @ 21:38:21
URL: http://polkadott-syblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0