Solhattar

Känns lite som om det är solhattar på alla bloggar, men det är ju säsong förståss :-). Jag sydde på begäran en åt Stina av baby cools mönster (förstorat) hon valde tyg själv och fastnade för det blåa med hjärtan.



det räckte inte helt till, så brättets insida fick skarvas med ett rosarutigt tyg.



Maja fick också en, den skall matcha denna klänning som jag sytt tidigare, men då hade jag inte något solhattsmönster. Detta mönster är från ottobre men jag sydde fast knytsnören för fröken är otroligt snabb på att riva av sig huvudbonader.







De andra 26 bilderna med halva huvuden, en  hand, halva rumpan osv skall ni slippa se, jisses hur man är snabb när man just och just är 9 månader


Kommentarer
Postat av: Alla kan sy

Vilka jättefina hattar du sytt! Jag har endast sytt några stycken, och bara använt en av dem flitigt. Men jag hoppas hitta något bra mönster innan våren kommer hit på allvar, för det är ju roligare med hemsytt än köpt.



Har du tips på hattmönster, får du gärna maila mig. Jag har mailat dig om Bettyväskorna. Hoppas på svar när du har tid. Riktigt fina väskor, och fina färg/mönsterkombinationer!



//Marie

2010-03-10 @ 20:14:57
URL: http://allakansy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0