Nu är helgerna just slut

Har blivit ganska lite sytt då vi varit  ovanligt sociala och hälsat på eller blivit på hälsade av många bekanta sista veckorna. Det är väldigt kul men tar ju upp den vanliga sytiden :)

Sydde ett lite mera komplicerat projekt sist, en manchesterkappa. Mönster från ottobre 6/2008 (rosy red manchesterkappa tror jag den hette)





var lite extra med vadd, foder, fickor osv. kul men tidskrävande.

Sen sydde jag som hastigast ihop lekaksförvaring åt dottern då julens skörd underligt nog krävde det. Var noggrann att jag skulle få flodhästarna rätt väg men glömde visst bort att de borde varit upp och ner för man ser ju bara den nervikta kanten.





Vårt nyårs gäng

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin kappa!

2009-01-04 @ 12:43:16
URL: http://mariashemmapyssel.blogg.se/
Postat av: Zanna

Hej hej! Kul med en ny läsare :) Vad fina saker du syr!! Ja det är såå kul med GH vi har beställt gh3 med 2 gitarrer så när det kommer så ska jag och sambon spela :)

2009-01-09 @ 19:28:42
URL: http://mammazion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0