En mycket glad dag!!!


Igår åkte jag iväg efter en rockard/träningskärra till min häst, och idag provkörde vi henne och det gick så superbra, jag bara log med hela hjärtat.

Sen när jag kom in så hade gubben kommit från jobbet och hade två paket med sig till mej i det första var min nya kamera, så nu skall det vara slut på eländiga bilder här på bloggen. jippii!



Sen hade jag fått paketet i kreativa-bytet!! hurra! och jättefint var det.



I paketet fanns en ingelise mönstertidning, en bok om väskmodeller i lappteknik, ett rosa tyg, ett tyg med färdigtryckta delar till en jultomtebonad, snedslå, knappar och tråd som matchar tyget, ljuvligt vackra stickasockor åt Maja, ängelörhängen åt Stina och slipsked (om jag inte är helt ute och cyklar) åt Robin



Skall ta fler bilder när jag fåt kameran igång.

TUSEN TACK min hemlige vän för ett jättefint paket!!!!!


Kommentarer
Postat av: Hemliga Vännen

Nej, du är inte ut och cyklar om slipskeden... Roligt att du tyckte om paketet. Det var ju inte så hemligt när jag måste skriva avsändare på det...

2009-10-28 @ 07:43:27
URL: http://carolinespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0