Snuttutmaning!!

Städade upp mitt tygskåp idag och provade på en ny sorts ordning. Stora bitar (minst 1 meter) och bitar som det ännu blir någonting av (0,5 - 1 meter) MEN sen var det alla små snuttar. med vävda bommullstyger och trikå blev det 3 plastkassar. Nu har jag bestämt att innan jag gör några andra större projekt skall snuttarna minska.  Hänger någon annan med? SKall försöka att använda minst hälften av snuttarna innom Mars månad.

babykläder av de största bitarna
lapptäcke
dregglisar
snuttefiltar
solhatt

flera förslag??

Vill någon hänga på???

underkläder till barnen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Napphållare

Vantar

Näsduksfodral

Applikationer

Att fodra en luva med



Ja det var nog det jag kunde komma på!

2009-02-22 @ 19:57:34
URL: http://krimskramsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0