Julklapps paket i lådan!!!

fick mitt hemligabytespaket igår!!! en igenomrutten dag ändrades i ett trollslag, snabba fingrar öppnade paketet och vips såg tre par barnahänder till att paketet blev helt länsat.



Barnen var överrens om att mössorna var tomteluvor vilket ledde till vilda tomtelekar resten av kvällen. och fortsättning nu på morgonen....





pynten åkte genast upp i lillajuls granen, lavendelpåsarna i mitt klädskåp, hjärtat fästes i stinas luva, nessesären innehåller numera stina sviktiga pryttlar, tyget ligger på lur och jag filar på vad det skall bli, mönster på jeans, super uppskattat!
god cholkad och massa sytillbehör.

Tusen, tusen tack min hemliga vän. Jätteuppskattat paket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0