omlottspåse till vagnen

i och med att vår långis växte ur liggkassen till vagnen så blev det kallt på vår blåsiga terass, vad göra? jo improvisera och resultatet blev detta







Som ni se så sover man jätteskönt i den. Idag tog hon dagslursrekord, 3 timmar och 45 minuter, sen väckte jag henne. Det var nog den sköna sovpåsen :-)

Yttertyget är bävernylon, både den röda och den mönstrade är från huuto.net. Fodret är svart microfleece från www.tyger.se som stoppning har jag ett urbilligt täcke från Ikea (kostade 2,90€ om jag inte minns fel) Knytbanden är bommulls kantband (indianband) och se så smart jag var som satte vita band på den inre omlotten och svarta på den yttre. (vagnen är röd och svart)



Jag är jättenöjd!!! Och den blev stor (ligg måttet 105 * 45 cm), så hon kan ha den ännu i höst och nästa vinter.

Kommentarer
Postat av: LilleBus

Klart att det var på grund av den fina sovpåsen som hon sov så länge, för vem hade inte gjort det??



Kanonfin var den iallafall :-)



Kram Nina

2009-04-26 @ 21:03:08
URL: http://www.ninasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0