Muddjeans med tryck

Nu har jag fixat mina första muddjeans, först ut var storpojken min, han AVSKYR jeans och är en riktig muddbyxpojke. Jag tog ett par gamla Levi's som jag fått av min systers sambo. Sprättade bort bakfickorna och klippte ut efter eget mönster. Bakfickorna förminskades och syddes fast igen. Snabbsydde en liten stjärna och BLUES på ena byxbenet (Han gillar ishockeylaget Espoon Blues), sydde ihop byxan och tryckte en ishockeyspelare fram på låret, och själv ville han ha en krabba på bakfickan. Sen valde han svarta muddar upptills och i benen. Klart.





Det blev mörka fläckar där som bakfickorna satt (och dessutom är de ojämna mot varandra, morr...) Men det syns inte när han har skjortan ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0