Kappan är klar

Nu var den klar, fotad och nu till och med bloggad.





Yttertyget är vinröd manchester (smalspårig) och fodret är ett gammalt underlakan med nätta blommor. Kappan har inga underligheter mer än asymetrisk knäppning och Hello Kitty märket. Tyckte inte att fickor behövs då Maja sällan har någonting med sig. Kappan och byxorna är ca storlek 80 cl, gorda efter egna mönster Ärmarna och byxbuntarna kan vikas upp vid behov eller ner när tösen blir längre. Kul och Snabb att sy, kanske jag bjuder på en live bild senare :-)

Kommentarer
Postat av: SiriR

Kjempesøt, fin stoff kombinasjon. Ja, gjerne live bilde!

2009-04-17 @ 08:42:32
URL: http://sirisdesign.blogspot.com
Postat av: Helena

Vilket coolt set! Självklart syr jag lite nu och då! Skall snart sno ihop lite sommarkläder till dottern också har jag tänkt!

2009-04-17 @ 19:26:53
Postat av: FiaS

Jättefint set! Jag har förresten utmanat dig i min blogg. Hoppas du vill vara med, inget tvång dock!

2009-04-17 @ 19:42:48
URL: http://www.fiasdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0