Hej igen!!

Det har blivit några dagars paus då jag har börjat med ett mera tidskrävade projekt, som delvis gör att jag river mitt hår (har ni också märkt att Ottobres beskrivningar ibland inte stämmer= massor med sprättande), nåja ni får se när det blir färdigt.

Tidigare i veckan sydde jag ett par muddjeans åt Stina, passliga att ha i sandlådan i lekis. Dessa är även de redo av Dennis gamla jeans (tack igen, och tusen tack för alla ljuvliga leksaker Maja fick, hon har ca 19 bulor i huvudet för hon trillat när hon skall stå och köra den röda bilen)







Eget mönster, gamla jeans och fickor av Ikeatyg.

Maja och röda bilen


Hon har haft bråttom den senaste veckan, hon har börjat krypa, klättra, ställa sig upp mot saker och sätta sig upp vid saker..... pust, och hon är otroligt snabb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nåja, äntligen lite uppdatering :) Vad har ni för påsk planer??? Snygga byxor du fixat åt Stina :)

2009-04-09 @ 10:25:58
URL: http://tallmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0